Reklamacje dotyczące Towarów
- Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@toynet.pl. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Net-GSM Wojciech Partyka, ul. Posanie 23A 37-450 Stalowa Wola mailowo pod adres sklep@toynet.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Gwarancja
W naszej ofercie posiadamy produkty nowe i używane.
- Produkty nowe posiadają gwarancje producenta, chyba że w opisie wskazane jest inaczej. Na wszystkie nasze produkty "second hand" udzielamy 10 dniowej gwarancji rozruchowej, chyba że w opisie wyraźnie zaznaczone jest inaczej. Okres 10 dni jest liczony od dnia odbioru produktu do dnia zgłoszenia nam awarii, w przypadku zgłoszenia wady lub usterki produkt musi być dostarczony do naszej firmy w ciągu 7 dni roboczych
- Produkty używane komisowe nie podlegaja gwarancji.
W przypadku reklamacji należy skontaktować się z nami tel. 570-560-501
lub e-mail sklep@toynet.pl. Podstawą wszczęcia procedury
reklamacyjnej jest numer zamówienia, paragon oraz data zakupu.
Bądź na bieżąco