AsortymentLista kategorii produktów:

Kontakt on-line

Czekamy naTwoje pytania!

 

www.toynet.pl


Godziny otwarcia

Pn-Pt    10-17:30

Sobota 9-14


e-mail:
sklep@toynet.pl

telefon:
570-560-501

 


 
 

Reklamacje dotyczące Towarów

 

  • Sprzedający  odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. 
  • Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@toynet.pl. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

  • Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 
  • Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. 
  • Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Net-GSM Wojciech Partyka,  ul. Posanie 23A 37-450 Stalowa Wola mailowo pod adres sklep@toynet.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.  
  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
 
 
   

Gwarancja


W naszej ofercie posiadamy produkty nowe i używane.

  • Produkty nowe posiadają gwarancje producenta, chyba że w opisie wskazane jest inaczej. Na wszystkie nasze produkty "second hand" udzielamy 10 dniowej gwarancji rozruchowej, chyba że w opisie wyraźnie zaznaczone jest inaczej. Okres 10 dni jest liczony od dnia odbioru produktu do dnia zgłoszenia nam awarii, w przypadku zgłoszenia wady lub usterki produkt musi być dostarczony do naszej firmy w ciągu 7 dni roboczych
  • Produkty używane komisowe  nie podlegaja gwarancji.
 
 W przypadku reklamacji należy skontaktować się z nami tel. 570-560-501 
lub e-mail sklep@toynet.pl. Podstawą wszczęcia procedury 
reklamacyjnej jest numer zamówienia, paragon oraz data zakupu.